sâmbătă, 3 iulie 2010

Desert simplu si delicios


Cred ca este cel mai simplu desert ever, si ca sa va convingeti a fost facut de 2 fetite minunate de 8 anisori,serios nu glumesc...... deci aveti nevoie de 500 grame bezea, sau pentru o aroma mai deosebita puteti cumpara 250gr bezele si 250gr pricomigdale, eu ultima data am folosit varinata acesta si a iesit foarte bun. Mai aveti nevoie de 300 gr. frisca batuta, 200gr mascarpone, (pe acesta am amestecat-o cu friscasi am obtinut o crema mai pufoasa), fructe de padure adica ce gasiti prin piata, eu am cumparat 500gr capsuni mici, zmerura un pahar si un pahar de afine adica c-am cate 200gr fiecare, menta proaspata 3-4 crengute, inghetata de vanilie care se lasa la temperatura camerei 15 min sa fie cat mai cremoasa.

Daca va place puteti sa puneti si ciocolata taiata , eu am folosit banuti de ciocolata.Va pregatiti toate ingredientele pe masa, luati un castron din sticla sau un vas mai mare, puteti folosi si o vaza, este foarte dragut sa se vada etajele de frisca cu fructe, menta, etc....Luati 2 bucati copii fetitele se bucura foarte mult, in cazul meu a fost funnnnn...
Deci sfarmam, in manute, cateva bezele si pricomigdale cat sa formam un strat de 2 degete pe fundul vasului.




Apoi am adaugat 3 linguri de crema (frisca cu mascarpone), fructe amestecate cate o manuta din fiecare, menta cateva frunze, 3 linguri de inghetata si tot asa pana am umplut vasul....



Si gata asta este tot trebuie doar mancat atunci, deoarece se topeste inghetata.Arata bine, nu-i asa? Va garantez ca este foarte bun siiiii nu e dulce. Inghetata de vanilie poate fi inlocuita de inghetata de fructe, capsuni, fructe de padure, etc dar sa aveti grija sa nu fie foarte dulce...pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu