luni, 25 octombrie 2010

Gutui cu scortisoara



Ador gutuile toamna, mirosul lor cu scortisoara si zahar este abosolut deosebit, cand eram mica bunica imi facea un fel de compot foarte scazut zeama era un sirop mai inchegat era un deliciu, abia asteptam toamna sa mananc compotul de gutui facut de ea, am incercat de foarte multe ori sa-l fac dar nu mi-a reustit …. Asa ca am venit eu cu varianta mea, am curatat trei gutui, adica le-am taiat felii si am scos samburii, le-am pus intr-o tava cu multa scortisoara adica vreo trei

linguri, cu patru linguri de zahar brun, o cana mica de martini si inca una de apa, le-am acoperit cu folie. Au stat la cuptor la 200C aprox 20 min dupa care am scos folia sa se rumeneasca si le-am mai lasat inca 20 min. Ce miros frumos a fost in toata casa, au iesit cu un sos foarte gros ca un caramel iar gutuile erau usor acrisoare, combinat cu scotisoara….s-au sfarsit repede as fi vrut sa pun niste inghetata de vanilie peste dar nu am mai apucat……incercati si voi este foarte simplu si bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu