vineri, 17 septembrie 2010

Tarta cu ceapa, branza de capra si ce-am mai gasit prin frigider

Intr-o sambata dimineta, ma tot invarteam prin bucatarie, ce sa fac de papa bun, ceva repede si bun am tot deschis ba frigiderul, ba congelatorul....ce sa fac? ....si am vazut pachetul de aluat foietaj ca ma astepta de cateva saptamani bune, parca-mi spunea hai sa ma gatiti... am scos pachetul sa se decongeleze, si m-am intors la frigider sa vad ce gasesc, ha am gasit niste branza de capra, o bucata de bacon, adica doar trei felii dar am zis sa le prajesc repede, 3 bucati de fenicul eu ador acesta leguma are un parfum minunat, imi aminteste de Sambuca ( o bautura italiana cu o aroma foarte puternica de anason imi amintesc ca era la moda in anii "90). Deci am taiat 2 cepe rosii m-am gandit eu ca sunt mai dulci si cele trei bucati de fenicul, le-am calit bine,














Am intins foaia de aluant in tava de cuptor, am pus ceapa, bucatele de sunca, din trei felii au ramas doar cateva bucatele mici, mici dupa le au fost calite bine, asa crocante de se topesc in gura, si am facut o crema din 2 oua, o cana de smantana sare, piper mult pe care le-am amestecat bine apoi le-am pus peste aluat, am mai adaucat bucati de branza de capra si cateva frunze de rucola care erau uitate prin frigider.







Gata am bagat totul la cuptor la 200C timp de 20min. sau aproximativ c-am atat, ca nu am masurat timpul dar pana cand totul era rumenit. E voila! Am ras cu multa pofta cu dragii mei vecini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu