luni, 25 octombrie 2010

Dorada la cuptor






Ei.. a venit si timpul acestui peste minunat din Marea Mediterana, este un peste foarte gustos, fin, cu o carne alba, slaba , suculenta , nu este fad si se poate gati in foarte multe feluri, in sare, pe gratar, sau la cuptor. In lume este numit in multe feluri, americanii il numesc Dorade, englezii Sea Bass, italienii Dorata, eu as putea sa-I spun adorata este chiar minunat si nu are miros de peste, ehei….Am pregatit acest fel la cutor pentru ca e foarte rapid, am luat 4 pesti, curatati, am taiat capul, nu-mi place sa curat pestele de branhii si tot felul de acesorii asa ca mai bine am mers pe variata taiat , oricum sa aveti grija cum il manevrati ca are niste aripioare foarte ascutite, m-am intepat bine la degete,
l-am condimentat cu sare, piper felii de lamaie, ulei de masline si la-m bagat la cuptor la 180C timp de 20 min. Verificati sa nu se usuce sis a fie usor auriu. Dupa ce s-a racit l-am dezosat, ca am avut copilasi la masa si a trebuit sa fiu foarte atenta, pe langa munca de convingere care am dus-o ca are vitamine multe si fier care ajuta sa avem rezulate bune la invatatura, stiti voi, blab la…am avut o neispiratie sa fac niste asparagus– dupa care eu ma topesc dar nu m-am gandit la strunfii de la masa ca vor fi comentariii…deci m-am scos pana la urma cu pestele care le-a placut mult si cu orez ei bine si o lingura de salata verde…. Deci a fost super…….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu