marți, 3 august 2010

Gaspacho my way



Cu temperaturile astea nici nu-mi vine sa mai mananc darmi-te sa gatesc....ma uitam zilele trecute la o emisiune "Din Gradina pe farfurie"este vorba despre gradinarit organic, o familie cu 2 copii care se bucura de gradina lor de legume aratand fundamentul cresterii lor, ideea este ca mi-au facut o pofta nebuna de rosii, explicau ei acolo cum se rasadesc, cum se copilesc, ceea ce noi am invatat de mici, ehhhh.... dar i-am iertat ca vorbeau cu multa pasiune si atunci m-am urcat in masina si am oprit la prima poarta din sat sa-mi cumpar rosii adevarate si cativa ardei grasi sa fac si eu ceva din ei,....ce sa fac, ce sa fac?.... gata m-am gandit sa fac o supa de rosii si ardei modelul meu, stiu ca gaspacho inseamna supa de rosii crude, sau supa de legume crude...si stiti de unde vine? tocmai din Andaluzia, este consumat foarte mult si in Portugalia si toata America latina, deci ceva, ceva se aseamna si cu noi.....dar mi-e nu-mi place supa de legume crude asa ca ...M-am inarmat cu un kilogram jumate de rosii pe care le-am taiat in patru, sau in bucati mai marisoare, apoi am taiat 2 ardei rosii capia, 3 catei de usturoi, am luat o mana buna de cimbru, menta si busuioc, pe care l-am taiat, apoi am pus pe tot intr-o tava de cuptor cu ulei de masline din belsug (adica 5-6 linguri) le-am pus la cuptor cam 20min la aprox.200C.






Apoi le-am pasat cu blenderul si le-am trecut printr-o stecuratoare, ca sa opbtin o pasta minunata, si sa scap de semninte si pielea de la rosii si ardei.





Am mai pus putin ulei de masline in farfurie, sare si piper si gata a iesit o nebuie cu un gust usor copt, excelent, pacat ca am facut putin.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu