luni, 1 noiembrie 2010

Somon la cuptor



La cina de aseara, am avut un somon imens la cuptor, dintre peste inca prefer sa fac somon are carnea rosie este foarte sanatos, bogat in acizi grasi omega 3, nu cade foarte greu asa ca asta este varianta mea la cuptor, vara sau in zilele mai calde il fac pe gratar in folie acum ca s-a racit vremea cuptorul este mai la indemna…… deci am curat pestele bine, am taiat o lamaie in felii, l-am ametit cu cateva linguri de ulei de masline, sarat si piperat (piper alb) am adaugat si o lingurita de condimente pentru peste, marar uscat, o lingura de capere si o cana de vin alb sec. L-a cuptor a stat aprox. jumatate de ora unde a transpirat bine, la temperatura mare primele 10 min apoi am scazut temperature la 160C.

Am acompaniat aceasta minune cu salata de rucola , avocado si cateva boabe de rodie pentru culoare si gust. Fetitei mele i-am facut si o lingura de orez basmati dar pentru adulti fiind cina am preferat doar salata si un pahar mare de vin alb sec ( un Davino –Domain ceptura Blanc 2008).
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu