vineri, 17 septembrie 2010

Trigoane cu dovleac si mere


Ei da a venit toamna si parca imi este dor de mirosul de scortisoara si dovleac din bucatarie, si imi este tare, tare dor de Africa de Sud... asa ca uite am gasit o leguma delicioasa si parfumata originara din aceasta minunata tara, pentru cine nu a fost acolo este o destinatie de vacanta absolut fascinanta si de neuitat...dar sa va spun cum am impachetat aceste trigoane. Bineinteles ca nu am avut cum sa fac doar cu dovleac ci si cu mere amestecate, asa ca am luat un pachet de 500gr dovleac ras prin razatoare, 4-5 mere mari le-am calit impreuna intr-o cratita pe foc, apoi am adaugat 4 linguri de miere, am lasat sa scada timp de 5 min pe foc. dupa ce am inchis focul am adaugat 2 linguri sanatoase de scortisoara. Mai puteti adauga si o mana de stafide care au fost inmuiate in rom, ei ce arome.....sunt cu gandul la paharele deja...

Apoi am decongelat un pachet de foi de placinta, am taiat fasii late de 7-8 cm, am adunat cate trei patru foi lipite intre ele cu unt si putin zahar topit - le-am uns cu pensula-vezi imaginea de mai jos ...


Dupa ce sa racit compozitia de mere si dovleac am pus cate o lingura in coltul foii, si am impachetat din colt in colt

Am adunat toate trigoanele intr-o tava de cuptior preincalzit la 200C si le-am tinut acolo aprox. 20min. Dupa ce sau racit am presarat zahar pudra cu scortisoara,pofta buna!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu