luni, 23 iulie 2012

Rosii cu flori de lavanda si fulgi de usturoi



Anul acesta am fost foarte harnica, inca din primavara m-am aprovizionat cu seminte de rosii de diverse tipuri de la cele mici tip Cherry , diverse culori la cele mai mari tip gigant….fiind mijlocul lunii Iulie  a venit momentul sa ne bucuram de ele…..cum pana acum am tot facut supa de rosii, sos de rosii cu busuioc pentru paste, este  randul felurilor mai deosebite…



O rosie mai mare am taiat-o in doua, intr-o tigaie  am pus ulei de masline, cativa fulgi proaspeti de usturoi si le-am rumenit, la sfarsit am adaugat 4 flori de lavanda lasandu-le inca un minut pe foc. Lavanda este o floare foarte puternica si nu trebuie sa adaugam prea mai mult, am vrut doar o aroma proaspata si fina.



Pentru mazarea noua: am fiert o cana de mazare cu o lingurita de sare aproximativ  5 minute, boabele proaspete  fierb foarte repede , daca nu gasiti, inca, in piata se pot folosi si cele congelate la punga dar  din pacate nu au acelasi gust si nu sunt  mari si rotunde boabele, dupa ce au fiert se spala cu apa rece si se adauga ulei de masline, o mana de marar taiat fin, un ardei iute, sau cativa fulgi de peperonccino, sare, piper.


Personal prefer carnea la gratar dupa o zi, o mananc cu mare placere cu gandul la ziua de dinainte unde m-am bucurat de un ospat cu prietenii si familia….la acesta cina am adaugat 2 felii de piept de pui.Cred ca este o cina foarte usoara …si nu uitati sa o mancati inainte de ora 18:00 pentru a avea timp mancare sa se digere pana la culcare….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu