luni, 24 ianuarie 2011

Supa crema de ciuperci



Am reusit sa gatesc o supa in acest weekend, una din favoritele mele, deci avem nevoie de o ceapa, pe care am calit-o bine in putin ulei, am adaugat un pachet de ciuperci proaspete, eu le-am gasit la Carrefour, cele maro sunt deosebit de gustoase, eu am gasit un pachet mix, taiate marunt, o cana jumatate de supa de pui ( un cub de knorr + apa fiarta), a fiert bine aproape 15 min. apoi l-am pasat cu mixerul, am pus inapoi pe foc am mai adaugat 100ml smantana in care am amestecat o lingura plina de faina alba.




Condimentele le-am pus dupa gustul meu adica un varf de nucsoara, piper si mult patrunjel verde. Se mai poate combina cu busuioc si marar.

Se mai lasa pe foc la fiert inca 5 min si apoi este gata de papa, pofta buna si sper sa va placa daca doriti sa incercati.





2 comentarii: