joi, 2 decembrie 2010

Paste cu rosii uscate





Rosiile uscate la soare sunt atat de deosebite, mi se pare ceva foarte nobil, au un gust foarte concentrat dulce – acrisor…o nebunie sa te joci cu ele, deci intr-o seara venita de la munta hamesita de toate mi-am spus ca singurul lucru ce as putea face este sa-mi pun un pahar de vin rosu sec si sa fac repede niste penne, am gasit in camara, un pachet de penne tricolore, pastele sunt unule din ingredientele necesare in bucatarie asa ca va sfatuiesc sa aveti intotdeauna in camara un pachet de spaghete si unul de penne, rigatoni, sau ce altceva va place, sunt rapide de facut.


Am pus pastele la fiert, in friger am gasit si un pachet de ciuperci care erau pe cale sa se strice in 2 zile asa ca le-am salvat in tigaie, infeliate, am pus un pachet de sos de rosii cu busuioc, am gasit gata in cutii de carton, minunate, peste acest sos am adaugat 5-6 rosii uscate taiate marunt, sare , piper si Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu