miercuri, 23 februarie 2011

Negrese


Sau Brownies cum li se mai spune in lume, cred ca este cel mai banal desert de facut, am ales reteta lui Rachel Allen, promitandu-va ca ma apuc de carcotic asa ca asta ar fi a doua carte pe care am luat-o la mana sa vedem daca iese totul smorth cum scrie in cartea “Bake”.
Reteta ar fi 200gr. Ciocolata neagra se topeste pe aburi impreuna cu 150gr unt, eu am folosit unul cu grasime de 80% adica foarte grass a nu ma trezesc cu apa in ciocolata topita , se mai intampla.




Dupa ce s-a racit putin am adaugat 200gr zahar si 3 oua , pe rand nu toate odata, amestecand continuu. O lingurita de praf de copt se amesteca cu 150g faina alba si se agauda incet in compozitia de ciocolata.



Extra am folosit o mana de ciocolata alba pe care am adaugat-o la sfarsit dupa ca am amestecat totul, dar se poate pune in locul ei niste zmeura sau visine. Iar pentru aroma am folosit o lingura de Cointreaux. Am incalzit cuptorul la 180C, tava de copt ar trebui sa fie de marime mica in jur de 20-30cm diametru, am tapetat-o cu hartie de copt, se gaseste acum la toate supermarketurile, in general langa folie de aluminiu. Am copt aprox 30 min. Se portioneaza dup a ce se raceste.
Si da a iesit foarte buna, deci cartea merita cuparata sa o avem in biblioteca propie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu