miercuri, 23 februarie 2011

Paste cu creveti


Cred ca este cel mai simplu fel de mancare, atat de simplu incat nici nu stii cand le-ai terminat de facut ...si de mancat. Deci se fierbe o mana de paste, eu am folosit spaghette, in apa cu sare. Intre timp intr-o cratita se pune putin ulei in care se calesc 2-3 catei de usturoi taiati marunt, sare, piper, un pachet de creveti ( eu am luat inghetati si gata curatati, marime mai mica iar pentru look si gust mai profund am folosit si o mana de cei mari) bine ar fi sa-i dezghetati mai intai. I-am tavalit cam 5-10 min in cratita incinsa cat sa se rumeneasca foarte putin. Se toarna o lingura de sos de rosii, apoi spaghetele fierte si scurse de apa. Se mai lasa pe foc 3 min iar deasupra am pus o mana buna de patrungel verde, asta daca va place daca nu iese bun, bun si fara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu