marți, 12 aprilie 2011

Biscuiti cu lavanda



De foarte mult timp ma gandesc sa fac acesti bicuiti, deosebiti, toamna trecuta cand mesteream de zor nevoie fel de fel de retete din cartea maestrului David Lebovitz– The perfect scoop – inghetata si sorbet, am comandat de pe internet cateva pungute de levanda comestibila in idea de a “fura” reteta lui Florin – crazymothercooker.blogspot.com- cum vremea s-a racit, nu mi-a mai trebuit inghetata asa ca am ramas cu pungulitile in colectia din camara. Sambata dupa amiza cand facem lectiile cu maimutica mea, sa nu stau degeaba si cu gura pe ea , mi-am spus, hai sa ma apuc de ceva bun. Zis si facut:

200 gr unt nesarat moale;

100gr zahar pudra

1 ou

1 lingurita apa de flori

2 lingurite lavanda

1 lingurita praf de copt

250 gr faina alba


Se amesteca foarte bine untul si zaharul, oul, apa de flori cu robotul de bucatarie. Separat am combinat levantica, praful de copt si faina, iar apoi le-am amestecat toate impreuna.




Se fixeaza cuptorul la 180 Grade. Se intinde aluatul pe o plansa de lucru, de aprox. 5 mm grosime si se taie cu diverse forme de biscuit, orice aveti, eu am folosit o forma draga mie, de avion si apoi am facut cateva bilute pe care le-am turtit.


Se tin in cuptor pana devin aurii.

Pofta buna!


Un comentariu: