joi, 23 iunie 2011

Napa Valey - Domeniul Chandon






Da asa cum am spus Napa, de ce credeti voi ca am lipsit atat de mult de aici, pai am tot colindat si cum acest trip il planuiesc de vreo 4 anisori buni am vizitat ceva vinarii in California dar sa incep prima: Chandon – din localitatea Yountville.

Asa a inceput minunatat mea zi de nastere cu o champanie – adica cu un vin spumant ca champania este la francezi. Recunosc nu am facut un tur al podgoriei deoarece am fost prea entuziasmata de anturaj dar terasa si restaurantul sunt foarte frumoase. Un pachet classic de trei tipuri de vin costa 18$ el cuprinde Chandon Brut Clasic, Chandon Blanc de Noirs un vin mai parfumat, nu pe gustul meu, aduce putin cu Sauvignion Blanc, al treilea a fost cireasa de pe tort Chandon Rose – va recomand doamneleor si domnilsoarelor este vinul nostru, o culoare nebuna roze foarte putin parfumat. The best- am plecat cu trei sticle de acolo sa fiu sigura ca ma voi satura.

Altfel varietatea de vinuri este mare au Chandon Piniot Noir reserve , Club Chandon Cuvee, Chardonay Brut sunt la preturi foarte accesibile iar calitatea deosebita, dupa gustul meu bate mute vinuri spumante din Franta.

As fi vrut sa iau o gustarica, meniul arata epicurean dar din pacate era ora 10:30 dimineata abia luasem micul dejun…..next Domeniul Sterling din Calistoga, Califormia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu