vineri, 25 noiembrie 2011

Flori de dovlecei




Gata, m-am hotarat incep cura de slabire, voi trece pe o dieta saraca in grasimi si voi merge la sala zilnic….iar incepand de astazi va prezint retete light. Aceasta minunata reteta plina este de slabimi…exeptand uleiul in care se prajesc…..ei, bine dar gandurile mele tot la gogosi, macarons si tot felul de chestii dintr-astea periculoase tinde sa plece…ahhh iar pacatuiesc nu ma pot abtine nici nu am terminat bine acesta reteta de facut si ma gandesc la altceva apetisant…..cremos si  plin de calorii, clar nu bun....trebuie sa bag sala mai mult.


Revin la floricele de astazi, o delicatesa, deosebita , daca ma gandesc bine cred ca este din Italia, pana sa citesc despre acesta minunata gustare, eram convinsa ca vine de undeva din Franta. Deci cum spuneam este o minune delicioasa  traditionala din zona Toscanei.

Florile de dovlecei  se pot umple cu o crema de branza, gen ricotta sau mozarela,grecii folosesc si carne tocata cu orez pentru partea de umplut,  eu neavand dacat cateva linguri de branza de vaci am amestecat cu 2-3 linguri de telemea si un pumn plin de patrunjel verde tocat foarte fin..inainte de a le umple trebuiesc spalate si scos pistilul galben din floare. Daca nu doriti sa le umpleti se servesc si simple.




Pentru pane, avem nevoie de 3-4 linguri de faina, ce se amesteca cu un pahar mic de apa minerala foarte rece, sare si piper. Separat se bate un albus spuma.



Se rumenesc in ulei foarte incins.

Cred ca merg bine servite  cu un vin alb foarte usor, eu tocmai am descoperit un Riesling de Rhin de la cramele Nachbil, dealurile Satmarului, din Satu-Mare, un vin deosebit de bun il recomand cu placere.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu