marți, 13 decembrie 2011

Paste cu rosii cherry si sparanghel



Inca o reteta pentru o cina, foarte rapid de facut si SLABA in calorii, ehhh...caloriile astea imi fac multe probleme.
Am reusit sa-mi conving fiica ca sparanghelul este foarte sanatos si gustos, zilele trecute am facut o salata din acesta leguma minunata, simplu, doar fierte 3 min. dupa care l-am amestecat cu niste ulei de masline, sare, piper si pistacio maruntit, a fost un deliciu..
In acesta seara va propun o gustare  din 200gr paste integrale,sunt mai slabe in carbohidrati sar bogate in fibre minerale si vitaminele B care ne ajuta sa gandim mai mult. Bineinteles ca daca la acestea adaugam mult sos facut cu faina si alte alea, ajungem la foarte multe calorii in plus, deci trebuie sa evitam pe cat posibil sosurile.


In timp ce fierb pastele cu un varf de lingurita de sare, am taiat o legatura de sparanghel, un dovlecel si cateva rosii cherry, pe care le-am pus intr-o tigaie cu putin ulei de masline la calit.



Legumele se tin la rumenit doar max. 4 minute sunt mai gustoase crocante nu moi. Dupa ce au fiert pastele se amesteca legumele cu pastele, la sfarsit am adaugat si o mana de baby spanac. Pentru adulti am folosit cateva felii de trufa proaspata. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu